Cota de piață a Yahoo va crește în cel mai accelerat ritm de pe piața americană a publicității pe dispozitivele mobile în perioada 2014-2016, potrivit datelor EMarketer.
Astfel, cota de piață a Yahoo se va ridica la 3,74% anul viitor și la 4,2% în 2016, în timp ce ocupanta locului trei, Twitter, va consemna un avans la 3,69% în 2015 și la 3,8% în 2016.
Google își va menține poziția de lider al pieței și anul viitor, deținând o cotă de 35%, fiind urmat de Facebook cu 17%.
Marissa Mayer, CEO-ul Yahoo, a orientat strategia companiei americane către platformele mobile, transformând Yahoo într-un jucător important pe o piață a publicității digitale estimate să ajungă la 60 de miliarde de dolari în SUA în 2018.
În luna octombrie, compania a raportat venituri de peste 200 de milioane de dolari a diviziei pentru platforme mobile și a anticipat că această divizie va genera un venit total de 1,2 miliarde de dolari la finalul anului.